Det var det där med ovanor...

Det är väl bäst att jag försöker få i hop min lista nu...

1. Jag bara måste smörja läpparna med cerat varje gång jag borstat tänderna, en ovana som följt med ända sedan 80-talets stora Nivea-våg.

2. Jag är en näst intill tvångsmässig användare av nässpray. Det har gått så långt nu att jag efter varje förkyldning måste trappa ner användningen av nässpray tills jag klarar mig helt utan.

3. Jag petar mig, liksom de flesta små barn, mellan tårna för att det är så irriterande med ludd från sockorna.

4. Jag torkar den rostfria delen av diskbänken så där en 100 ggr. om dagen bara för att jag inte står ut med att se hur det blir "torkfläckar" där.

5. Många, speciellt på jobbet, tror att jag är väldigt stresstålig. Faktum är att jag inte klarar av stress över huvudtaget - det känns som att hela min tillvaro faller i små spillror så fort jag utsätts för detta fenomen. Däremot är jag fruktansvärt bra på att hålla masken, åtminstone tills jag kommer hem...

Det var det. Hoppas nu att ni har det bra allihop så hörs vi snart igen!
Kram
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback